تالیفیه

داستان های کوتاه و عبرت های بلند

تالیفیه

داستان های کوتاه و عبرت های بلند

تالیفیه

اینجا مطالبی را می آورم که نوعا نوشته خودم نیستند ولی به نظرم زیبا رسیدند وحیفم آمد شما را در خواندنش شریک نکنم امیدوارم لذت ببرید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

میلنا

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ب.ظ

دیروز به تو توصیه کردم که هر روز به من نامه ننویسی. امروز هم بر همین عقیده‌ام و این به نفع هر دوی ماست و من امروز هم بار دیگر این پیشنهاد را تکرار می‌کنم و حتی با پافشاری بیشتری بر آن تأکید می‌کنم - میلنا! فقط از تو خواهش می‌کنم به این توصیه عمل نکن بلکه هر طور شده هر روز برای من نامه بنویس. می‌توانی خیلی کوتاه بنویسی، کوتاه‌تر از نامه‌های امروزت، اگر شده دو خط، اگر شده یک خط، اگر شده تنها یک کلمه، اما محرومیت از همین یک کلمه برای من به معنی رنجی هولناک است.


 فرانتس کافکا

نامه‌ای به میلنا، 20 ژوئیه‌‌ی 1920

نظرات (۱۴)

  • مــ. مشرقی
  • اخی بچه حساس بوده!
  • رفاقت به سبک شهید
  • وابستگی و علاقه وافر
  • ....همنشین عقل ....
  • ممنون
    عجب احساس نازک و لطیفی..
    گاهی مجبوری تن به قوانین عقلانی خودساخته ای بدی که دلت باهاشون نیست...
    جدال عقل و دل
  • بالای آسمان
  • جالب بود
  • علیرضا رحیمی
  • قشنگ رود...
  • میثم علی زلفی
  • عشق یعنی سر درگمی
    بَه بَه... مرا دور نینداز...
    الان ملینای بیچاره چکار کنه؟ باید بالاخره بنویسه یا نه؟:)))
    متن جالبی بود.
    خیلی ممنونم
    یاعلی
  • قاسم صفایی نژاد
  • پیشرفته‌تر از این عاشقی در این بیت از امام خمینی:

    وصل یا هجران تماما بستگى دارد به تو / تو بخواهى هجر، وصل و وصل، هجران می‌شود
  • قاسم صفایی نژاد
  • ببخشید اشتباه گفتم، شعر بالا از امام خمینی نیست. نتونستم ادیت کنم
    پرازاحساس اون احساس برغرورمردانگی مسلط میشودولطافت عشق بیان میشود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی