تالیفیه

داستان های کوتاه و عبرت های بلند

تالیفیه

داستان های کوتاه و عبرت های بلند

تالیفیه

اینجا مطالبی را می آورم که نوعا نوشته خودم نیستند ولی به نظرم زیبا رسیدند وحیفم آمد شما را در خواندنش شریک نکنم امیدوارم لذت ببرید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

فرفری

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ب.ظ

من از اینکه موهای فری داشتم همیشه متنفر بودم ، اصلأ این موج های ناهموارو حلقه های کج و معوج هیچ جوره توی کتم نمیرفت ، دلم موی صاف میخواست که پر بکشد توی هوا و دلبری بلد باشد... موهای فر را چه به دلبری، اصلأ پرواز بلد نیستند که بخواهند دلبری کنند... گاهی از دم اسبی های پر فرازو نشیب موهای فرفری أم کلافه میشدم و حسادت یکجوری می افتاد به جانم که ساعت ها برای صاف کردنشان وقت میگذاشتم اما فایده ای نداشت، فوق فوقش یک ساعت دوام می آورد و بعد مثل سیم تلفن درهم میپیچید و مثل اولش میشد...


خواهرم اما موهای صاف و پرپشتی داشت، از آنهایی که وقتی دست رویش میکشیدی حس لمس ابریشم به دستانت هدیه میشد، برای همین همیشه دلم میخواست موهایش را ببافم... لذت بخش بود بافتن موهای مرتب و صاف... اما موهای خودم

دلم برای موهای خودم میسوخت، با زدن انواع و اقسام نرم کننده ها باز هم نه آنقدر نرم بود که حس لمس ابریشم را داشته باشد نه آنقدر صاف که کسی دلش بخواهد بنشیند و با حوصله و عشق ببافدشان، برایم سخت بود فرفری های حجیم زیر مقنعه را جمع و جور کنم و موج های طولانی را از دریای خروشان موهایم بگیرم، برای همین همیشه دلم میخواست موهایم کوتاه باشد اما از یک جایی به بعد آنقدر بزرگ شده بودم که به بلند بودنشان احتیاج داشته باشم، فرفری بودنش از همان جا بیشتر به چشم آمد که بلندی أش به کمرم رسید،دیگر دوست داشتنشان برایم محال بود...سخت جمع و جورشان میکردم...میخواستم مثل خیلی ها از زیر چتری موهایم، دنیا را ببینم و باد را دوست خود بدانم... میخواستم اما نمیشد 


این فرفری های خشن نمیخواستند چتر باشند و زیباترم کنند!!! اما یک روز بارانی 


از لا به لای پیچ و تاب موهای باران خورده أم پیدایت شد...


تویی که میگفتی همیشه توی خیالت عاشق یک دختر مو فرفری بودی ای،کسی که توی شعرهایت با موی باز قدم بزند و پیچ و تاب موهایش باد را گمراه کند،دختری شبیه من که با دست مهربانت به موج های خروشان موهایش آرامش ببخشی...


میدانی من حالا موهایم را خیلی دوست دارم 


و فکر میکنم چقدر خوشبختم که مرا از موهای فرفری أم شناختی و عاشقم شدی!!!


دختران مو فرفری شاعران زیادی برای خودشان دارند ...


پ ن: موفرفری ها روز جهانی هم دارند که معادل خورشیدی اش می شود اول بهمن البته برخی اواسط آبان را هم ذکر کرده اند. که اینها مهم نیست.مهم این است که از داشته هایمان لذت ببریم.

موفرفری ها هر روز روز شماست .روزتون مبارک.

نظرات (۱۴)

چه زیباکاش طولانی تربود

ممنون بابت این مطلب حس خوبی داشت

باخوندن این پست سعی میکنم ازغرزدنام به موهام کم کنم
پاسخ:
نظر لطفتونه

منم موهای فر رو خیلی دوست دارم
خصوصا فرهای باران خورده 
یا فر خیس
یا فر روغنی😂😁

کلا فرفری ها با نمکند
باد را دوست خود بدانم... میخواستم اما نمیشد

کجا زندگی می کنید؟ اروپا؟ اینجا زیر مقنعه باد دوستدار موی هیچ دختری نیست
چقدر چندشه که ملاک عاشق شدن یک مرد سایز و مدل موی یک دختر باشه
یعنی هیچ چیز به درد بخوری در درون اون دختر وجود نداره؟ یا هیچ دختری؟
اه اه اه :/
پاسخ:
شاید تو حیاط خونه یا ویلا شون با باد رابطه داشته😁


عاشقانه ها معمولا با یک نگاه شروع می شود و این نگاه معمولا خصوصیات اخلاقی و وجنات رفتاری را نشان نمی دهد
اما حرفتان خوب بود
مممنون😊
چ جالب :))
تو واقعیت هم همینه هاا همیشه ی خواهر موهاش فر یکی صاف ،، همیشه اون میخواد موهای این رو داشته باشه اینم موهای اون رو خخخخخ ولی خوبه یاد بگیریم داشته هامون رو دوست داشته باشن
پس به خواهرم تبریک بگم،، نمیدونستم چنین روزی وجود داره

ممنون از شما
یاعلی




البته سلام
پاسخ:
البته سلام و رحمت الله


همیشه مرغ همسایه غازه دیگه...
با کادو تبریک بگید😁


ممنون از حضورتون
سلام
از زیر عینک به پایینه این عکسه انگار دختر منه! خیلی شبیهشه!
قبل از این که کسی چیزی از ما رو دوست داشته باشه، باید خودمون خصوصیات خودمون رو بپذیریم و خودمون رو دوست داشته باشیم.
هرچیزی که داریم هدیه خداست به ما و فقط به ما اون هدیه رو داده. ما منحصر به فردیم.
پاسخ:
سلام و رحمت الله
خدا دخترتون رو حفظ کنه

فرمایشتون بسیار زیبا و صحیح بود
احسنت

مدامم مست می‌دارد نسیم جَعد گیسویت
خرابم می‌کند هر دم فریب چشم جادویت...


عالی بود.

میشه بگید چرا این روزها قلمتون با نمک تر شده؟!
پاسخ:
به به به این حس سلیقه در انتخاب شعر

این نگاه شماست که عالیست
این نوشته این بنده نیست برادر


سلسبیل را هم ببینید😍
حالا ما که موهامون نه کاملا صافه و نه فرفری تکلیفمون چیه؟:))
آدم وقتی یکی رو دوست داشته باشه کلا شکل و شمایلش در نظرش قشنگ میشه،چه سرش مثل بشقاب ماکارونی باشه چه دم اسب ، در هر صورت یه دلیلی برای دوست داشتنش پیدا میکنه:)
یاعلی
پاسخ:
شما باید خدا رو شکر کنید که مو دارید😁

اگر در دیده مجنون نشینی
به جز زیبایی از لیلی نبینی

ممنون
علی یارتون
نکته‌ی ظریفی بود:))
پاسخ:
الان ظریف از نکته گذشته شده درس عبرت😁
  • ....جلیس العقل ....
  • متشکرم
    من موی فر رو دوست دارم واقعا :-) اونایی که حجیمن و پف پفی :-))
    پاسخ:
    وقتی پف میکنه رو خیلی موافقم

    ممنون از حضورتون
  • حصار آسمان
  • عشق همیشه همه چیزو دگرگون میکنه
    یه زمانی بودنش بهم حس افتخار میداد
    الان مدتهاست که دلیلی برای افتخار ندارم
    پاسخ:
    پای عشق و ماجرای شما که وسط میاد 
    باید سکوت کرد
    عاشقیتان مستدام
    جالب بود..

    سپاس..
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    خدا بهتون یه دختر موفرفری بده ان شاالله ، اگه ندارین ....!!!
    پاسخ:
    خیلی ممنون از دعاتون
    نه متاسفانه ندارم

    خدا به شما کوثر عنایت کند
    جالب بود
    ولی هیچ وقت دوس نداشتم موهام فرفری باشه چون دنگ و فنگ زیاد داره!نمیشه شونه کرد موهای فرفری رو
    پاسخ:
    ممنون
    همه زیبایی ها سختی هایی رو هم دارند😁
    موهام خیلی فره😁
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی