تالیفیه

داستان های کوتاه و عبرت های بلند

تالیفیه

داستان های کوتاه و عبرت های بلند

تالیفیه

اینجا مطالبی را می آورم که نوعا نوشته خودم نیستند ولی به نظرم زیبا رسیدند وحیفم آمد شما را در خواندنش شریک نکنم امیدوارم لذت ببرید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

محمد علی

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ب.ظ

هر جمعه بابام به کلوب محلمون می رفت و نوار بوکس محمد علی کلی و جورج فورمن رو کرایه می کرد، مسابفه قهرمانی جهان بود، ما با هم اون بازی رو هزار بار دیدیم، حرف نداشت.

اولش فورمن تا جایی که می خورد علی رو زد، هوک چپ، هوک راست، شکم، زیر چونه، اما علی چسبیده بود به رینگ و می گفت" نا امیدم کردی پسر!"

فورمن چپ می زد، علی می خندید، فورمن راست می زد، علی می رقصید، رقص پاش بی نظیر بود، این کارش باعث می شد فورمن عصبی تر شه، تا اینکه آخر سر علی با یه هوک راست جانانه فورمن رو ناک اوت کرد.

همیشه وقتی بازی تموم شد بابام بهم می گفت: ضربه وحشتناکی بود ولی علی با این ضربه برنده نشد، چیزی که اون رو برنده کرد رقصیدن و خنده هاش بود...بعد نوار رو در میاورد و با خودش می گفت: بذار هرچقدر که می خوان ضربه هاشون رو بزنن، اما بخند، نذار فکر کنن که برنده میشن، نذار فکر کنن که برنده میشن...


قهوه سرد آقای نویسنده 

روزبه_معین


پ ن:عید سعید فطر مبارک


...ن: خیلی بده کسیکه شعار زنده باد مخالف من میده و مخالف مرگ بر.. هستش و طرفدار آزادی بیان و دیپلمات است و سرهنگ نیست و... چند جوان منتقد را که کار خطایی می کنند لوله کند و گونی کند و پای وزارت اطلاعات را به قضیه باز کند و وزارت کشور پیش بیاید و...

بماند چنین همکاری بین دستگاههای دولتی بی نظیر بود


  • سا قی

داستان کوتاه

نظرات (۸)

شخصیت محمدعلی کلی یه شخصیت انگیزشی و امید دهنده است و تو این مدت جملات جالبی ازش خوندم.
عید شما هم مبارک و طاعات و عباداتتون قبول
...ن: :|
یاعلی
  • مــ. مشرقی
  • عالی بود.
    عیدتون مبارک
  • فرناز فرزان
  • "غیرممکن” تنها واژه‌ای بزرگ برای افراد حقیر است. برای اینکه آنها زندگی آسان‌تر و بهتری داشته باشند باید این قدرت را داشته باشند که تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنند. "غیرممکن” یک حقیقت نیست، بلکه یک باور است. "غیرممکن” اظهارنظر نیست بلکه شهامت است. "غیرممکن” بالقوه است. "غیرممکن” زودگذر است. "غیرممکن” هیچ است. "محمد علی کلی"
    عید شما هم مبارک باشه. طاعات و عبادات قبول
    عیدتون مبارک جناب ...
    درسته ... اما همیشه جواب زبون درازی و اعمال سخیف یک نفر خندیدن و رقصیدن نیست ... چون متاسفانه اینجور ادما حق رو به خودشون میدن ...!!
    کسی که خودش به مردم این کشور علنا توهین میکنه ... بد نیست طعم توهین رو بچشه ...!!!
  • فاطمه سین
  • آخرین بار همین دو سه دقیقه ی پیش بود که تو یه بحث سیاسی بلاک شدم در حالی که طرف مقابلِ اصلاحاتی تموم حرفاشو کامل زدو کلی هم عزیزم عزیزم بهم گفت و یه موفق باشی هم تنگش چسبوند ... اما دیگرانی که اون بحثو میخونن نمیدونن که طرف مقابل اونقدر هم انتقاد پذیر و مهربون نبود و اجازه ی صحبت کردنو از مخالفش گرفت ... دولت هم همینه ‌‌‌... واسه ظاهر سازی فقط میگه من مهربونم . اما ذاتش...
  • نـــای دل
  • بقول خودش که گفت..

    پنهان میبرم به خدا از بستن دهان منتقدان...

    سپاس...
    زمانی میشه خنده ی استوارآمیزداشت وایستادکه ایمان واعتقادات محکم هم خوب باشه واگرنه شونه خالی میکنی
  • بانو ایرانی
  • بذار ضربه هاشونو بزنن...
    عالی بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی